Plakat Żeńcy

Co pisać na broszurze?

Najważniejszy aspekt treści agitki to nagłówek, jeżeli sądzisz że trzeba ulokować w nim wyłącznie logotyp swej marki i jej nazwę, to nieszczęśliwie nie masz racji. Tytuł musi przekonać teoretycznego klienta do wgłębienia się w resztę twojej agitki, jeśli będzie niewłaściwie zbudowany może spowodować zmniejszenie efektywności Twojej agitki reklamowej, w najmarniejszych przypadkach może doprowadzić do jej kompletnego ominięcia przez prawie 97% klientów.

Ripostą dlaczego sam sygnet i nazwa firmy w nagłówku to wyjątkowo niekorzystny koncept, zastanów się czy w czasie rozpowszechniania agitki jesteś na tyle znaczący aby sobie na to pozwolić.

Najprościej napisane nagłówki mają za zadanie same wyłożenie zawartości oferty, np. „Fryzjer Olowisko”, jednak uważam że po przeczytaniu części tego tekstu dziwisz się nad jego iluzoryczną skutecznością.

Napisać porządny tytuł to czynność bodaj najtrudniejsza, by go dobrze skomponować należy nawiązać do potrzeb kupujących spośród danej branży, możesz wykorzystać tytuł, który przyciągnie większość Twoich kontrahentów do zagłębienia się w ofertę.

Jeżeli zastanawiasz się jak skomponować doskonały nagłówek, zatem jestem pewien, że ty znakomicie rozumiesz swoją dziedzinę, nabyłeś już doświadczenie jakie pozwoliło Tobie wyśledzić, czego chcą Twoi odbiorcy, możesz rozpisać sobie parę takich potrzeb, pogawędzić ze znajomymi i zapytać się co za zdanie nie pozwoliłoby im na zignorowanie agitki.

Pamiętaj także że nieobowiązkowo musisz rzucać się na głęboką wodę, skoro nie jesteś pewien że ten nagłówek okaże się odpowiedni możesz powrócić do zwykłego, możesz za każdym razem odpracować zwykły tytuł pozostałą angażującą kupujących zawartością, wówczas i tak wyróżnisz z wielu broszur reklamowych.

Konstruowanie właściwych aż do bardzo skutecznych nagłówków to efekt długich obserwacji wielu copywriterów oraz osób które bawią się marketingiem. Do obecnej chwili wertując dużo agitek, nie spostrzegłem aby ktoś robił to w sposób minimum poprawny.

Dlatego jeżeli stwierdzasz że zarabiasz sprzedażą dobrych produktów, przypuszczalnie masz do zaoferowania usługi lepsze niż konkurencja, może też skromniejsze stawki lub coś innego to wszelkie korzyści jakie pochodzą z Twojej przewagi opublikuj na ulotce. Prawdopodobnie niekoniecznie w wykapany sposób jak zamieszczony w tym tekście. Czy wykorzystasz te techniki w praktyce przy projektowaniu ulotki to zapytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.