W jaki sposób reklamować swój warsztat samochodowy w Sieci?

    Jeżeli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej prowadzisz warsztat, musisz postarać się o jak największą liczbę klienteli. Przecież utrzymanie biznesu w dzisiejszych czasach nie należy do tanich, a więc należy zarabiać. Dobra, ale już koniec z jakimiś komunałami, czas na konkrety…

    Bardzo dobra metoda promowania naprawy samochodów to z pewnością obecność na Facebooku. Fanpage warsztatu to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Będziemy mogli reklamować się niemalże za friko. Jeśli będziemy zamieszczali interesujące treści, do tego będziemy szybko odpowiadali na pytania internautów, pewnie będziemy całkiem popularni pośród okolicznych kierowców. Na dodatek kierowcy, którzy do tej pory wcale nie korzystali z wykonywanych przez nas usług, będą mieli zaufanie do nas. Będą dobrze wiedzieli, że nie mają w tej chwili do czynienia z najzupełniej nieznanymi mechanikami. Może nawet partaczami, amatorami…

    Bardzo dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Wiadoma sprawa, że Google to na ten moment największa wyszukiwarka stron w większości krajów, także naturalnie w naszym kraju. AdWords powoduje, że strona naszego zakładu będzie każdego dnia odwiedzana przez kierowców, którzy przynajmniej w czystej teorii szukają dobrego mechanika. Oczywiście za każdorazowe kliknięcie należy zapłacić. Powinniśmy zatem zadbać o możliwie jak najwyższe konwersje!

    Jeżeli rozchodzi się o wyszukiwarki, na pewno pozycjonowanie także jest godne uwagi. Zapewne oczywiste, że wejścia z wyszukiwarek stron internetowych są bezpłatne. Absolutnie nic nie musimy płacić. Jednakże miejmy na uwadze, że usługa SEO – dobrze wykonana usługa, jest sporym wydatkiem.

Autor artykułu: http://protape.pl/